למה "סו-פאד"

למה "סו-פאד"

חברת "סו-פאד" נוסדה בשנת 1987 כספקית של ציוד ומכונות לתעשיית הפלסטיקה והתמחתה במיוחד בתחום ההזרקה.

"סו-פאד" היא חברה משפחתית, המנוהלת על-ידי פיני שדה ודודי כהן, שניהם בעלי רקע וניסיון בתחום טכנולוגיות הייצור של מוצרי פלסטיקה. לאורך כל שנותיה הצליחה החברה לרכז בידיה נציגויות של חברות מובילות בעולם בתחומי המכונות והציוד ההיקפי, תוך שהיא מפתחת תחומים מקצועיים ייחודיים, כמו ההלחמה האולטראסונית וההלחמה בלייזר של מוצרים פלסטיים וכן ההדפסה התלת-ממדית. בתחומים אלה "סו-פאד" היא לכל הדעות מובילה ענפית. בשנת 2005 הצטרף לחברה זיו שדה, שנטל על עצמו את הניהול הטכני והשיווקי של הציוד ההיקפי.

ייחודה של החברה טמון ביכולתה לשמש לכל לקוח כמובילת פרויקטים בשיטת ה-TURN-KEY. החברה נותנת שירות של TURN-KEY-PROJECT בכל התחומים: בין אם מדובר בתא ייצור שלם של מוצר אחד מחומר הגלם ועד האריזה, בין אם מדובר בהספקת ציוד ומכונות לקו ייצור רב-משימתי ובין אם מדובר בהקמת מפעל שלם - הכול ייעשה בייזום, תמיכה וליווי של "סו-פאד" - משלב הצגת הדרישות הראשוניות ועד הטמעת הקו/מפעל והרצתו.

היום נחשבת "סו-פאד" לספקית הציוד ונותנת השירות הטובה בענף, זאת בזכות השילוב המושלם שהצליחה ליצור בין ספקיה, מנהליה ועובדיה, הדואגים לספק את הציוד והמכונות המתאימים ביותר תוך הקפדה על אמינות מקצועית יחד עם שרות וייעוץ ברמה גבוהה מאוד, אבל גם - ובעיקר - תוך דגש על הגינות ויושרה כלפי הלקוח.

כאשר לקוח רוכש ציוד מהחברה, הוא נהנה לאורך שנים משני יתרונות ייחודיים ל"סו-פאד":

  1. עדכונים תורתיים ומעשיים שוטפים על הציוד שברשותו, ובמידה שיש הצדקה לכך, "סו-פאד" אף מקיימת קורסי עדכון פנים-מפעליים לשיפור תפקודם של מפעילי הציוד ולניצול מושכל יותר של הציוד.
  2. עדכונים שוטפים על אפשרויות לשדרג את הציוד במטרה לייעל את תהליכי העבודה ו/או לקצר לוחות זמנים בייצור ולחסוך בעלויות האנרגיה ובעלויות התפעול. בזכות גישה זו - גישה מוטית לקוח, המעמידה את הלקוח בראש סדר העדיפויות, גישה שרובה ממומש כפעילות שגרה, גם ללא עלות - זוכה "סו-פאד" להערכה רבה מצד לקוחותיה ונהנית מלקוחות חוזרים רבים ומלקוחות חדשים רבים מדי שנה בשנה.

 

x