בחרו עמוד

ימי הטכנולוגיה של ARBURG

מיסודות עד טכניקות מתקדמות

חברת SU-PAD בשיתוף עם Cincinnati Test Systems

ימי הטכנולוגיה של ARBURG |
מקצועני פלסטיקה, מנהלי הנדסה, מנהלי ייצור, טכנולוגים, מפתחי מוצרים, אנשי תחזוקה ומנהלי קווים שעובדים מדי יום עם הפתרונות של ARBBURG, לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על הנסיעה המקצועית הזו. גם מי שעדיין לא מכיר את החברה מקרוב, מוזמן להצטרף לחוויה הטכנולוגית של השנה.
ימי הטכנולוגיה של ARBURG |
עלות הנסיעה: 1,000 אירו
*המחיר כולל- טיסות, העברות, לינה ואוכל

להיחשף

משתתפי הנסיעה ייחשפו לפתרונות הזרקה בחדר נקי, פתרונות לייצור אריזות חכמות ופתרונות לייצור של רכיבים טכניים ודקורטיביים לרכב, לתעשיית הזיווד, לתעשיית מוצרי החשמל ועוד, ותלמדו על אפשרויות ההזרקה של מוצרים דקי דופן וקלי משקל, מיקרו-הזרקה, הזרקה מולטי-קומפוננטית, הזרקה אנכית, אינסרט-מולדינג, OVERMOLDING ועוד. בנוסף, תצפו בשילוב מערכות אוטומציה בקווי ייצור ובתאי ייצור, כולל רובוטים ומניפולטורים להרכבה, לגימור ולצביעה, בפתרונות TURNKEY בעבודה, ובמערכות ייצור מותאמות ל-INDUSTRY 4.0, המיוצרות ומתופעלות על-ידי ARBURG.

להתרשם

במהלך הנסיעה תוכלו להתרשם מלמעלה מחמישים מכונות הזרקה מ-15 עד 650 טון כוח נעילה, כולל מכונת ההזרקה ההיברידית החדשנית ALLROUNDER 1120 H, להכיר את GESTICA – תוכנת על לתפעול מכונות הזרקה, ציוד היקפי ורצפת ייצור, ומכונות להזרקת מוצרים מחומרים תרמופלסטיים, תרמוסטטים, סיליקונים, אבקות מתכת, PET ועוד.

לסייר

תשתתפו בסיור במפעלי ARBURG בלוסבורג, המשתרעים על כ-172,000 מ”ר, שיכלול ביקור בחדרי תכנון המכונות והתאמתן ללקוחות, באולמות הייצור ובמחלקות ההרצה ובקרת האיכות, והצצה לבית הספר הטכני של ARBURG, בו היא מכשירה נערים אשר ישתלבו בקווי הייצור שלה בעתיד.

להרשם!

    להתמקצע

    תאזינו להרצאות במגוון רחב של נושאים: החל מכוונון נכון של מכונות והרכבת תבניות ועד תפעול ותיקון תהליכים ותקלות והסיבות להיווצרותן, שיוגשו מדי יום, כל היום.

    להתייעץ

    תתייעצו אישית באירוע עם מומחי החברה בכל נושא או בעיה טכנית ותקבלו הצעות מיידיות לפתרונות, כולל בנושא כדאיות החלפת מכונה/ציוד או פיתוח תא ייצור למוצר קיים או חדש ועוד.

    הבטיחו את מקומכם בהרשמה בטופס הבא









      הרשמה לניוזלטר

      להשאר עם אצבע על הדופק

      רוצים לשמוע על כל החידושים, הכנסים, הסמינרים
      והאירועים שאנחנו עורכים?
      תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה