בחרו עמוד

חברת ARBURG מציגה חדשנות ב- K

חברת ARBURG מציגה חדשנות ב- K

מגוון החידושים שהציגה חברת ARBURG בתערוכת ה-K התמקדה בתאי ייצור שלמים: מכונות חדשות של 600 טון ו-35 טון, מערכי הזרקה המשלבים אלקטרוניקה, הזרקת ניילון מגנטי ומכונת מיקרו חדשה להזרקת סיליקון.

פתרונות מודולאריים לתעשיית הפלסטיק
חברת ARBURG היא בין החברות המובילות והוותיקות בעולם לייצור מכונות הזרקה. החברה מייצרת מגוון מכונות הזרקה מודולאריות, אופקיות ואנכיות, אותן היא מספקת בתצורות ייעודיות המותאמות לכל מוצר או יישום.
במהלך התערוכה הציגה ARBURG מספר יישומים חדשים, שרבים מהם הוצגו כחלק מתאי ייצור שלמים המספקים פתרון חכם עם אוטומציה מלאה- עד לקבלת החלק הסופי.

גולת הכותרת של הביתן הייתה ללא ספק, המכונה החדשה של החברה, ה-Allrounder 1020 H, בכוח נעילה של 600 טון. המכונה מתאימה ליישומי אריזה, למוצרים דקי דופן ותומכת במהירות עבודה גבוהה. צפו בעצמכם.

בביתן FOBOHA הציגה ARBURG תא ייצור נוסף, אשר הראה יעילות של 40% בקצב הייצור על-ידי שימוש בתבנית CUBE הפוכה המאפשרת הזרקה דו-קומפוננטית עם מעבר המוצר ממובלעת אחת לשנייה. לחצו כאן לצפייה בסרטון בנושא.

בתחום הסיליקון, בו חברת ARBURG מתבלטת- יצאה החברה עם מכונת הזרקת מיקרו חדשה. המכונה בעלת מערכת כפולה של בורג הזנה ומילוי, כאשר המערכת הכפולה של הברגים מאפשרת דיוק גבוה במיוחד במנת הזרקה.

מאז הקמתה, הציבה לעצמה החברה כמטרה את שיפור הטכנולוגיות וייעול תהליכי הייצור בענף הפלסטיק. ARBURG מצליחה להשיג את המטרות הללו- באמצעות פתרונות אותם היא מפתחת ומייצרת תחת אמות מידה קפדניות במיוחד של איכות ואמינות.

Previous

Next

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה