בחרו עמוד

מרעיון לעיצוב בן לילה: תוכנת KeyShot פורצת גבולות לסדרת ה- J של Stratasys

כמעט כל מעצב מוצר יעיד כי יצירת אב-טיפוס חדש בתלת-מימד הוא אמנם קל ומהיר, עם זאת, הדמיית צבע, חומר וגימור מדויקים (CMF) דורשים זמן ולא מעט כסף. שיתוף הפעולה החדש של Stratasys עם חברת KeyShot מבטיח לקצר תהליכי ייצור מודל משבועות – לשעות בודדות.

 

 

חברת Stratasys השיקה בחודש נובמבר את שיתוף הפעולה החדשני שלה עם חברת KeyShot – שיתוף פעולה שמבטיח לקצר תהליכי ייצור מודל משבועות, כפי שנהוג כיום – לשעות בודדות. הודות לפתרון הרנדרינג של KeyShot לחיבוריות שלו לתהליך ההדפסה וליכולות ההדפסה של מדפסות Stratasys, ניתן כעת להביא לתהליך פיתוח מהמוצר לא רק גיאומטריות, אלא גם המחשה של CMF עם WORKFLOW פתור לחלוטין.

 
פתרון הרנדרינג של KeyShot

 

תוכנת KeyShot מאפשרת יעול מירבי של תהליך עיצוב המוצר

 

סדרת ה- J של Stratasys, אשר מאופיינת בהדפסה צבעונית במספר חומרים, תומכת כעת בפורמט הקבצים החדש 3MF – דבר אשר מהווה שיפור משמעותי בהשוואה לקבצים הדור הקודם (OBJ, STL, VRML). בעזרת שמירת הקבצים ב- 3MF, תוכנת KeyShot10 מייצרת קבצים מוכנים להדפסה – עם צבעים מדויקים ומפות בליטה ו/או תזוזה בכדי לדמות טקסטורות כדוגמת בד ועץ, ולאפשר הדפסה ריאליסטית מתמיד.

נוסף לקיצור הזמנים המשמעותי, זרימת העבודה החדשה מאפשרת לשלב המחשת CMF מוקדם יותר בתהליך העיצוב: דבר המסייע ביציאה מהירה לשוק, כמו גם חיסכון משמעותי בעלויות ייצור נוספות.

 

שיתוף הפעולה של stratasys עם KeyShot

 

משנים את כללי המשחק

 

מדפסת ה- J55 של חברת Stratasys שינתה את תחום תלת המימד, במגוון אפשרויות הצבע והחומרים – והאפשרות להדפיס מודלים ריאליסטיים לחלוטין. עם זאת, כדי לשנות ולייעל את אופן עיצוב המוצרים היה צורך בשינוי WORKFLOW והפיכת סביבת העבודה לפשוטה ויעילה מתמיד.

הוספת האפשרויות של חברת KeyShot לסדרת ה- J מוסיפה יתרונות רבים, המאפשרים למעצבי מוצר לצאת לשוק במהירות מקסימלית, במחירים נגישים מאי פעם. לפרטים נוספים אודות KeyShot וסדרת ה-J של Stratasys השאירו פרטיכם, או צרו קשר במייל עם שי אינגבר, מנהל מכירות מדפסות תלת מימד: shai@su-pad.com.

 

Previous

Next

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה