בחרו עמוד

כוסיות קירור חדשות מבית Mastip

ענקית הטכנולוגיה Mastip, שהוקמה בניו זילנד לפני יותר מ-25 שנים ומתמחה בייצור של תעלות חמות לתעשיית הפלסטיק, השיקה לאחרונה כוסיות קירור חדשות למגוון מוצרי X-Range מתוצרת החברה.

 

תכנון והרכבה של מנגנון קירור מוצלח היא אחת הדרישות החשובות ביותר להצלחת תהליך ההזרקה. תכנון כושל של מערכות הקירור עלול לפגוע בזרימת ההיתך ולעכב שלא לצורך את זמן המחזור. מהיכולת לבצע קירור אחיד ומבוקר ועד לקלות התחזוקה של המנגנון – פתרונות קירור משחקים תפקיד מפתח בתעשיית הפלסטיק, והשקעה חכמה במערכות קירור צפויה להוביל לחיסכון כספי ניכר בעתיד.

 

מנגנון הקירור בקצה הדיזה, חברת Mastip

מנגנון הקירור בקצה הדיזה, חברת Mastip

 

 

תחזוקה והחלפה של כוסיות קירור מעולם לא היו פשוטות כל כך

 

כוסיות הקירור החדשות של Mastip מסוגלות לשפר את ביצועי מנגנון הקירור – ובכך לייעל את תהליך ההזרקה, להקל על תחזוקה או החלפה של רכיבי הקירור וכן להפחית את זמן המחזור. הכוסיות החדשות עשויות מפלדת אל-חלד ונהנות מעמידות גבוהה מפני קורוזיה, כימיקלים שונים, שחיקה וכן מכות וחבלות.

יתרון נוסף של הכוסיות הוא בפשטות ההחלפה שלהן; את כוסיות הקירור החדשות ניתן להחליף בצורה תקופתית ללא פירוק התבנית כולה. החלפה תקופתית מסוג זה לא מחייבת השבתה ממושכת של פס הייצור – ומתבצעת בצורה פשוטה, יעילה ומהירה מאי פעם.

בנוסף, היכולת של הכוסיות לקירור ממוקד בקצה הראנר הופכות אותן לפתרון מתאים במיוחד לעיבוד של פולימרים הנדסיים או פולימרים מסחריים. בחברת Mastip מסבירים כי כוסיות הקירור החדשות מתאימות במיוחד לעבודה בהיקף לחצים גבוה – וכי ניתן להזמין אותן בגדלים שונים על מנת להתאים למגוון רחב של פלטות תבנית בעובי שונה.

מנגנון הקירור במיוחד לחלקים אלקטרוניים גדולים, מוצרים קטנים או בינוניים בתעשיית הרכב וכן למוצרי חשמל בהיקף בינוני או גדול.

 

 

גדלים שונים לכוסיות קירור מבית Mastip

גדלים שונים לכוסיות קירור מבית Mastip

 

 

 

המלצות שימוש

 

בחברת Mastip ממליצים לשמור על רמת חומציות ועל איכות מי הקירור במטרה למנוע התפתחות זיהומים ביולוגיים בתוך המנגנון. לפי החברה, מי הקירור אמורים להגיע עד לטמפרטורה של 180 מעלות צלזיוס ולחץ המים עד ל-8 בר.

מעבר לכך, בהפעלת תבנית מרובת מובלעות יש לעשות שימוש בוסתי זרימה לוויסות הזרימה התך המחזורית. כך ניתן להבטיח תנאי ייצור אחידים לכל המובלעות השונות בתבנית.

 

 

 המלצות לתכנון זרימת מי הקירור בכוסיות הקירור בתבנית מרובת מובלעות. תמונה עליונה: תכנון מומלץ. תמונה תחתונה: תכנון לקוי.

המלצות לתכנון זרימת מי הקירור בכוסיות הקירור בתבנית מרובת מובלעות. תמונה עליונה: תכנון מומלץ. תמונה תחתונה: תכנון לקוי.

 

 

פתרונות לפני מכונות

 

בארץ, מיוצגת Mastip על-ידי חברת SU-PAD הישראלית אשר מחזיקה צוות מקצועי, גישה חלוצית ושירות מלא ללקוח. מחפשים פתרון שיענה על הצורך שלכם? נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה. השאירו פרטיכם ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר בהקדם. בנוסף, ניתן לפנות לאיציק חרש בכל שאלה או התייעצות: Harash@su-pad.com | 052-357-5499

 

הכתבה נעשתה בשיתוף פעולה עם מגזין PlasticTime

Previous

Next

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה